Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies

forventninger

Vi ved godt, hvad jeres gæster forventer

Service, smil og alt i orden. Vi er godt klar over, hvilke krav der stilles til jer som hotel. En branche med høj konkurrence og med forventningsfulde gæster, hvor der ofte er travlt, og hvor hver enkelt medarbejder skal løbe lidt ekstra stærkt for at nå det hele. Alt skal være perfekt - og I skal kunne stole på jeres servicepartner. Vi leverer - og det sikrer vi løbende gennem både dialog med jer som kunde, og internt gennem både uddannelse og kontrol af kvalitet.

kvalitet i alt vi gør

Og vi garanterer tilfredshed med leverancen

Vi afstemmer forventninger, og leverer den bedste kvalitet inden for alle områder vi servicerer. Som kunde modtager du månedlige kvalitetsrapporter som er med til at sikre, at vi altid overholder kvalitetsniveauet.
Dokumentation

Vi måler, kontrollerer og dokumenterer vores kvalitet

Alle vore kunder får tilknyttet et erfarent driftsteam – for erfaring giver leveringssikkerhed. De styrer alt fra den daglige rengøring til optimering af den service, I modtager.

 

Kvalitetsrapporter
Vi dokumenterer, kontrollerer og måler gennem månedlige servicerapporter. Dermed er I sikret en konstant kvalitet, og jeres tidsforbrug på de serviceydelser som leveres af os minimeres. De sidste 12 måneder har vores kvalitetsrapporter vist en kundetilfredshed på 97,8%

Kompetent personale

Hele 95% af vores medarbejdere er yderst tilfredse med deres job. Det betyder alt for os. Og for dig betyder det, at opgaverne bliver udført med glæde. Den slags kan ses på resultatet.

 

Vores personale er både uddannede og motiverede. Og de er uddannet i netop den service, som vi varetager hos jer, ligesom de ofte også har lang erfaring. Dermed sikrer vi, at I får den serviceydelse I har krav på.

kvalitet

Vil du høre mere om hvordan vi sikrer kvalitet?

Tak for din henvendelse, vi kontakter dig snarest.

Hotelservice rengøring af værelser

Vores medarbejdere er uddannede i sikring af kvalitet.